12 Februari

Är hos älsklingen nu, vi håller på och göra om hans rum :)
Min kära "smarta" pojkvän rev ner allt på sin hylla, så nu ligger feet hundratusen dvd filmer på golvet som jag ska ta upp, men har inte hittat ork till att göra de än :P
Har inget att göra nu så passar på att skriva lite i min blogg :)

Va i skolan idag, kort dag, det gillar vi :)
Hade mattteprov, det gick faktiskt bra :)

Det är fredagsmys idag :) så ska mysa och kolla antingen på tv eller på film med älsklingen :)
Funderar på om jag ska ladda ner några nya CSI avsnitt :)
Men får se.

Måste tillägga att jag saknar min morbror och Fia jätte mycket :'(
Men får kanske träffa Fia på lovet, saknar dig gumman, puss på dig <3

Ne man kanske ska hjälpa till lite :D


Puss


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Suzzies Foto



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback