23 Februari

Sitter i soffan med älsklingen och kolla på American Dragon: Jake Long
Hehe :)

Har inte gjort så mycket idag, gick typ upp 12.30 sen har vi kollat på tv och har käkat frukost och städat buren, sen skulle vi gå upp och kasta bajset och kisset på komposten sen gick jag lite konsit så jag klev ner där de inte var spår, så hela mitt ben försvann i snön haha :D

Vill verkligen byta percing nu, har tröttnat på den jag har nu.
Men det är så dyrt, dem jag vill ha kostar 750 :(
Men aja det händer inte så mycket i veckan, ska till Sandra och Icchay och lana, eller dom ska göra de, jag ska kolla på film eller göra nåt tråkigt som vanligt :P
Sen i helgen kommer kusin, morbror, adam, och david hit, ska kolla på film och käka tacos :)
Annars händer det itne så mycket, nu funderar jag på o byta kanal.
Att en talande hund som slåss mot den svarta draken haha

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Suzzies Foto



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback