29 April






Kom typ nyss hem efter en dag på stan med mamma o lillebror :)
Träffde några poliser men min lillebror sa att dom var ambulans gubbar istället, o han vägra ha fel.
Så han och jag gick fram och frågade, och jag hade rätt.
Han fick ett visitkort som bevis att dom var poliser haha :D

Sen så var jag och mamma på banken och fixa en dosa till internet banken, och ett nytt ID-kort ( mitt gammla har jag slarvat bort, de ligger hemma hos mina föräldrar )
Så det var på tiden att jag skaffade ett nytt, så om ca 3-4 veckor kan jag gå ut på krogen :)
Hoppas jag hinner få det innan David fyller :)

Såhär snygg kommer jag vara på valborg (Y)

Det är:
En vit kläning från Gina Tricot 199:-
Svarta blanka leggins från Gina Tricot 149:-
Svart höga skor från Din sko 449:- ( tror jag )
Hudfärgade strumpbyxor från Åhlens 35:-

Kommer vara as snygg på valborg (Y)
Hoppas bara jag inte spiller något på mig, ska ha det på studenten också :D



Puss

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Suzzies Foto



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback