7 Februari

Usch det är söndag idag :( skola imorgon, jag vill verkligen inte :(
Men idag har jag inte gjort så mycket, vaknade av att man var tvungen och åka till stan och jobba :/ men tjänade över 800 kr woohoo :)
Så blev precis klar med allt, så ska duscha snart är alldeles svart hehe :P

Helgen har vart rolig, har vart med älskligen såklart :) puss på dig <3 :*
Imorgon ska man till kuratorn igen :( det är väl sådär, men slipper iallafall lektion, men det är efter skolan, men det funkar.

Händer väl inte så mycket i veckan har lite prov som jag måste plugga till, o städa kaninbur haha rolig vecka..

Visa min minnesask.. hitta lite gammla emo brev, satt o garva om dom haha..
Men nu ska jag gå och duscha :)

Puss


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Suzzies Foto



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback