Om mig

Tänkte skriva lite om mig så ni läsare vet lite


Jag heter Jessica Eriksson
Bor i eskilstuna i en lägenhet som jag delar med min morbror som är 21 år.
Jag har en pojkvän som jag har vart tillsammans med i 15 månader snart 16 :)
Vi är förlovade och har vart det i 11 månader, vi har 1 år som förlovade på nyår :)

Jag går andra året på rinmangymnasiet, läser till undersköterska.
På min fritid så umgås jag med mina underbara vänner, festar, bloggar och shoppar.
Min blogg handlar inte om mode eller nåt aom alla andra bloggare bloggar om.
Jag köper kläder jag tyker är snyggt och som jag trivs och ha på mig.

Jag är inte som alla andra :)
Jag är inte falsk, ljuger inte, säger vad jag tycker och tänker.
Och jag är väldigt pratglad :)
Jag är sjukt beroende av min mobil, det är så jag håller kontakten.
Jag har kort stubin så jag blir lätt arg fall någon retar mig eller nåt sånt.

Jag hatar fjortisar.
Jag hatar när folk ljuger, fast dom vet att jag vet att dom ljuger.
Jag hatar rykten, dom är så onödiga.
Jag hatar skitsnack bakom ryggen på folk.

Jag älskar mina vänner otroligt mycket, och min pojkvän såklart.
Jag tycker inte om bråk bland mina vänner.

Där ät lite om mig, orkar itne skriva allt :)

Hörs sen

Puss Puss


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Suzzies Foto



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback