Söndag

Har inte kunnat skriva i helgen, har vart ute hos mina föräldrar och vart hästvakt med Fia.
Dom har en data men har inte orkat hehe :/

Men har vart ute och ridit med Fia var jätte skönt, men vi red bara i 30 min för vi skulle hämta min syster.
Men min syrras häst testade Fia men det gick bra :)

Och dagen efter så red vi i 2 timmar det vart as kallt dom sista 30 min hehe :D
Man hade ju lagom ont i kroppen har et fortfarande trots att det har gått typ 2-3 dagar :)

Idag har vi vart och köpt julgran blev en i plast, dom är bäst, sen vart det och julgranskulor :)
Ikväll blir det bara att ta det lugnt :)

Och JAY SMITH vann idol :)
Tycker båda 2 är lika bra så det spelade ingen roll vem som vann, men ville nog att Minnah skulle vinn.
Är ju typ ingen tjej som vinner :/
Men jaja

Vi hörs

Puss Puss


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Suzzies Foto



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback