Världens bästa <3




En tjej som denna tjej borde alla ha som vän.
Hon ställer upp i vått och tort.
Hon är alltid snäll.
Hon är världens bästa.
Världens underbaraste.

Har sjukt många fina minnen med dig.
Vi har aldrig en tråkig stund tillsammans.
Vi kan inte ha träffats på flera veckor men är fortfarande lika tajta :)
Vi har skrattat och gråtit ihop.
Du har förändrats på ett bra sätt :)

Du ska veta att du betyder sjukt mycket för mig <3
Du kommer alltid vara en av mina bästa vänner <3
Jag kommer alltid att ställa upp på dig som du gör på mig!

Men enkla ord:

JAG ÄLSKAR DIG SOFIA <3


Kommentarer
Postat av: fia

åååh vad gullig du är =) <3 älskar dig också =) <3

2010-12-27 @ 21:57:09
URL: http://fiaakerlindh.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Suzzies Foto



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback