4 Maj



Nu har älsklingen åkt hem :(
Men han kanske kommer tillbaka (Y) :)


Var i skolan idag, de gick ganska fort.
Har oxå hunnit tagit tvätten som vi tvätta igår..
Jävla b*tch som tog vår tvätt tid igår.
Personen hade oxå bokat upp 2 tvättrum, hur fan tänker folk?
Jag rev ut skiten o börja tvätta.
Har väntat i 1,5 vecka på tiden.
Trött blir man, tror inte de va nån som bodde här ens.
Man får som en grej man har för låset när man tvättar, man får de när man flyttar in.
Men de fanns ingen sån :/

Skit samma, ska hem och rida på fredag (Y)







Jag älskar dig <3    Sanrt 6 månder <3    Vi har vart förlovade i snart 1 månad <3



Sen på fredag ska jag och älsklingen ha fredagsmys, bara han och jag i lägenheten (Y)
Och nästa helg ska jag ha min lillebror här, då ska jag och han mysa (Y)
Och vara i lekparken.. Saknar den lilla killen :(










Puss


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Suzzies Foto



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback