9 Maj



Har inte skrivit i bloggen på ett tag.
Pga att jag har varit upptagen!

Men i detta inlägg ska jag skriva om min fina pojkvän

Jag älskar dig mest i hela världen.
Och alla ska få se hur fin och underbar du är <3
Allt du gör är så fint, allt du säger är fint!
Den ända gången jag känner mig säker är när jag är med just DIG <3
Du finns alltid i mina tankar.
Jag kan fortfarande inte förstå att jag har dig!
När jag träffade dig första gången på å-festen va du den ända jag ville vara med.
Så alla fula fjortisar kan sluta glo på dig i bussen.
För de är bara du och jag <3
Det kommer de alltid vara som vi alltid har sagt <3
Jag älskar dig med hela mitt hjärta <3
Jag är din ängel och du är mina vingar, tillsammans ska vi flyga iväg <3

Jag vill att du ska veta att jag älskar dig så himla mycket <3
Jag lämnar dig aldrig

// din jessica <3



Kommentarer
Postat av: Douglas <3

awww :') älskling <3 du gör mig tårgöd när du skriver sånna där saker :')<3<3 jag älskar dig så himla mycket min underbara prinsessa <3<3 det kommer alltid vara vi <3 JAG ÄLSKAR DIG! <3<3<33 :')

2010-05-09 @ 20:05:01

Designen är gjord gratis utav Suzzies Foto



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback