Hemma

Sådär nu är jag hemma igen :) eller inte direkt hemma är hos min pojkvän.
Har vart jätte stressigt den närmsta timmen, mina nycklar var borta ( låg i min pojkväns arbetar jacka ) har ingen aning om hur dom hamna där :/
Ska på teater ikväll med skolan,  måste tyvär gå. Hoppas den är bra.
Sen insåg jag också att jag hade min morbrors bilnycklar på mig, eftersom jag låste bilden igår när vi hade vart och handlat, så han fick ta tåget imorse.
Så jag måste åka hem och lämna dom, hinna äta innan teatern
Men tror min pojkvän kan lämna dom :D
Och sen har mobil cp'at idag :/

Hur ska jag hinna allt :O

Usch stressig dag.
Men nu ska jag äta nåt :)

Vi hörs

Puss Puss


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Suzzies Foto



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback