Hur jag brukar göra :)



För att få bäst hud så brukar jag använda en body scrub från Gunry
Den använder jag morgon och kväll den är inte så stora korn i eller vad man ska kalla det.
Men först tar man bort sminket, torkar av så att det blir tort.
sen har man på skrubben.
1. Aplicera den på kinden i arbeta dig utåt mot öronen och ner på halsen.
2. Aplicera på pannan och var noga för det är där man brukar få pormaskar.
3. Undvik och få skrubben i ögonen, det gör ont.
4. Skölj noggrant av med ljummet vatten.
5. torkar det dort igen



Sedan kan man ha den här på för att ta bort finnar.
Jag har inga, men den gör oxå att huden blir återfuktad och len.

1. Ta lite i handen, den är flytande som vatten så var försiktig.
2. Börja med kinderna och gör samma sak som med skrubben.
3. skölj bort noggrant.
4. Torka bort vattnet med en handduk.



Sen har jag på fuktgel.
Den är väldrig dryg.
Undvik ögonen sen gör du precis lika dant som med skrubben.
Det är väldigt dåliga bilder, min kamera på mobilen är inte så bra

Puss

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Suzzies Foto



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback