Lite bilder och förklaring :)



Dagens outfit:

Skor från
Din sko
Leggins från
Gina tricot
Linne från
bubbleroom
Stickad tröja från
Gina tricot
Halsduk från
Gina tricot
Och jacka från 
Stadium


Nu ska jag förklarar hur jag gör min super boll :)



Du behöver.

Tofsar/hårnålar
Kam/borste

Hur du gör:

För bästa resultat så ska du helst sova med flätor i 1 natt.

1. ta ut flätorna borsta noggrant genom håret.
2. sätt upp håret i en hästsvans högt upp i håret.
3. tupera håret som sitter i tofsen.
4. när du ha gjort så mycket som du vill ha gör du en bulle av håret.
5. sätt en tofs runt bullen, du kommer alltså ha 2 tofsar i håret.

Sen är det klart, om ni inte fattar får jag göra ett videoinlägg.

Puss Puss


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Suzzies Foto



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback