Min pojkvän

Tänkte skriva om min fina pojkvän.
Jag är extremt glad att jag har honom i mitt liv.
Han har verkligen hjälpt mig igenom allt som man kan komma på.
Vi har aldrig 1 sekund tråkigt när vi träffas.
Vi har vart tillsammans i 1 år och 3 månader.
Vi har vart förlovade i 11 månader.
Varje dag så älskar jag han bara mer och mer.
Han är mitt allt, det bästa som har hänt mig.
Och så är han otroligt mysig också hehe ;)
Men han är as klantig haha men ibland är det vara gulligt :D

Men jag skulle bara säga älskling att jag älskar dig med hela mitt hjärta <3
Du gör min dag, trots att du går upp kl 06.00 och tänder lampan och är klanttig hehe :)
Du är mitt allt <3





Puss Puss


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Suzzies Foto



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback