Söndag

Hann tyvär inte blogga igår.

Först var jag och min pojkvän på tuna park och köpte julklappar :)
Sen vart vi hämtade där och åkte direkt till malmköping till Adam's lägenhet :)
När vi skulle åka så fick vi punktering :/ och vi hade ingen domkraft så vi fick ringa runt och hitta någon som ville komma och hjälpa oss.
Men vi hitta en men de va as kallt och byta däck när det är minusgrader, snö och blåser.
Men vi kom iväg till slut hehe :)

Sen åkte jag till mamma så kom inte hem förs halv 1 då var jag jätte trött så gick och la mig.
Men idag så har vi slagit in julklappar :)

Vi har köpt 7 julklappar än så länge :)



Hörs senare

Puss Puss


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Suzzies Foto



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback