3 dagar kvar

Jag fyller 19 om 3 dagar, helt otroligt vad tiden går så fort.
Liksom det är snart sommarlov tyckte nyss året började



Vi har ju en kanin här, vi vart ett akut hem då min kompis var allergisk.
Men han är iaf såld nu, eller såld och såld.
Vi har bytit kaninen mot en katt som kommer bo här med oss.

En del är ju emot inne katter, men jag tycker såhär: att om man har en inne katt så vet ju katten inte vad ute är.
Så då mår den ju itne dåligt.
Visst att jag tycker att katter ska vara ute på landet eller i ett hus iaf så den kan springa hur den vill.
Tycker synd om dom katterna som bor inne i en lägenhet men fortfarande får vara ute katt.
Hur kan katten komma ut och in?

Rubliken var inte så bra val för jag kommer på massor att skriva, tex att igår så såg vi ett bröllop från våran ballkong.
De kom massa folk sen så klev det ur ett par ur en limousine.
Precis en sån som är på bilden här nere:



Vill oxå åka en sån när jag gifter mig.
Sen så hade vi världens konversation om att dom valde fel årstid.
Dom borde ha på sommaren ist, ni kommer förstå i nästa inlägg varför.


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Suzzies Foto



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback