Att flytta ihop..




Det är jätte kul att flytta ihop med någon man älskar.
Men jag och D är inte direkt " nykära " vi har ju vart tillsammans i 1 år och 7 månader.
Vi har också vart förlovade i 1 år och 4 månader, så vi hade vart tillsammans i 3 månader innan vi förlovade oss.

Jag hade alltid velat förlova mig ( innan jag gjorde det såklart ) sen så frågade jag om vi skulle göra det, förs då tvekade han, för han tänkte så mycket på vad hans föräldrar skulle säga och så.
Men sen så gjorde vi det, vi gjorde det på nyår.
Och dom flesta brukar fråga hur han gjorde, mitt svar är: ja hur förlovar man sig?
Killen brukar väl gå ner på knä och fråga om tjejen vill gifta sig, right?
Så de var det D gjorde, han gick ner på knä helt enkelt, och jag börja såklart gråta, haha som  typ alla tjejer gör.

Men iaf det här inlägget var ju inte om hur vi förlovade oss, utan hur livet är som sambos.

Visst man har sina bråk eftersom man är med varandra 24/7, sen är det ju jag som har en sån otroligt kort stubin, kan också vara lite bitchig haha xD
Som nu, jag är jätte irriterad på katten för att den leker i soffan och för oväsen, liksom varför ska jag vara det haha?

Men det är jätte kul att alltid ha någon och sova med, jag har ju inte sovit 1 ända natt själv på typ 1 år.
Så om jag skulle sova själv nu så skulle jag aldrig kunna sova :P
Sen så är det alltid kul att ha någon hos sig, inte som en förälder utan någon som man vill leva i resten av sitt liv med.
Som jag vill göra med D

Men det är även ett stort steg i förhållandet, och man ska ju känna att det är rätt och att man inte gör det när man är nykär.
Då kan det faktikst sluta illa, man är ju varandra på nerverna HELA tiden, haha!

Känner att det vart ett blandat inlägg.

Ne, nu ska jag faktikst gå och äta nåt + kolla avd vi ska äta ikväll :)




Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Suzzies Foto



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback