Death race 2 vs titanic 2

Har kollat på death race 2 och titanic 2 ikväll :)
Vart faktikst riktigt besviken på båda :(

Death race 2 fattade jag ingenting av, sen när de vart bra så var filmen sluta :/
Inte värd att se, 1:an var mycket bättre.
Jag vill att dom byter plats, 1:an ska vara 2: an och 2:an ska vara 1:an




Titanic 2 var också jätte dålig.
Man såg hur data gjort allt var, den var inte som jag hade hoppas på.
Den är precis som 1:an.
Men ska inte säga för mycket, någon måste ju tycka den är bra, men det är inte min typ av film.
Hatar när det är data gjort, speciellt när man ser det så synligt som det var i filmen :/

Om jag fick välja en film som var bättre än den andra så skulle jag välja death race 2!



Just nu sitter vi och kollar på UFC, tror alla vet vad det är.
Det är en kille som har skrik rosa boxar byxor på sig, haha xD

Var ju uppe tidigt idag så får se om jag ska gå och lägga mig snart :)
Ha det så bra :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Suzzies Foto



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback