Glad påsk!



Börjar inlägget med att säga glad påsk :)
Har alla haft en bra dag? :D

Själv så sov jag ganska länge, ,men vakna av att en spindel kröp på min arm så fick panik.
Men tur att jag var så trött att jag inte hann reagera riktigt haha.
Firade påsk afton igår men D's familj + min morbror, då inte alla kunde vara med idag.
Så idag har vi inte gjort något alls, har beställt pizza som nog kommer snart, bra påsk mat eller hur :P

tvättar oxå lite kläder vi hade, jag är så duktig.
Och imorgon så ska vi stor städa.
Tvingar ner D till tvättrummet som ligger nere i källaren, tycker inte om att vara där själv.

Ne, nu ska jag gå ner dit igen :D





Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Suzzies Foto



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback