Idag sker flytten!

Idag ska vi ju flytta, satt nyss och försökte förstå mig på hur man byter adress men det gick sådär.
Fast jag har redan bytt en gång i :/ men ändå fattade jag inte hur man gjorde, men de gick till slut :)

idag har jag fixat det sista innan jag ska ner på stan och möta min syster och hennes pojkvän :)
Hoppas verkligen D är snäll idag när han ska möta syster's pojkvän för första gången.
Stackarn han måste vara jätte nervös, men gör D nåt så kommer jag blir lite sur på han.
Inte så kul och gå runt och känna sig hatad eller osäker.

Min pappa ringde idag och sa: Jessica, bilen är trasig så det blir ingen flytt idag.
Jag: VA? skämtar du, eller vänta det är ju 1 april, ha ha jätte kul
Pappa: APRIL APRIL
Jag: den var dålig haha

Den var inte alls rolig, jag tycker att man inte ska skämta om seriösa saker, tex, att man är gravid, har cancer eller nåt liknande.
Fast jag själv har skojjat om nåt seriöst när jag var yngre.
Nu ska jag snart kila till bussen


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Suzzies Foto



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback