Ikväll

Fick en rauter av mamma :) fast vi får inte igång den haha, så D's pappa ska komma imorgon och hjälpa oss.
Fast jag jobbar ju kväll så kommer tyvär inte vara med.

Mamma och min lillebror var här ett tag, vi åt pizza, och lite senare så kommer Fia med familj :)
Jätte kul.

Hehe, är det bara jag som gråter när jag kollar på " en unge i minuten " ?
Är jag en sån tönt haha :D
Fast mådde jätte illa innan programet började, trodde att jag var magsjuk ett tag.
Men D gick ner till ICA och köpte en apelsin juice så et vart bättre.
Tror jag ska gå och lägga mig snart, det är skönt och vakna och man har sovit länge.
Då är man utvilad hela kvällen :)



Ska gå och ta bort sminket nu :)

Ha det bra så skriver jag imorgon :)

GODNATT :D

Ska försöka få upp lite bilder på lägenheten, fast tror det blir en videoblogg ist :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Suzzies Foto



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback