Lördag

Har inte haft tid att blogga idag så jag får ta igen det nu :)

Vaknade runt 11.00 gick upp, tvätta ansiktet + satt på kaffe.
Sen gick jag och la mig igen ( vilket jag itne borde ha gjort ) för jag somnade ju, och när jag somar så är jag verkligen jätte trött + trött hela dagen när jag vaknar igen.
Så det var ett minus, men jag vaknade iaf runt kl14.00. och vi skulle åka till D's föräldrar 17.00.
Så jag halv stressade lite för att hinna äta nåt, dricka lite kaffe ( som jag inte ens drack upp )

Sen var det bara och börja fixa mig inför kvällen.
Hann tyvär inte ta bilder till " dagens outfit " :(
Jag har även haft en dålig hårdag.

Först så skulle jag ha min hårförlängning så jag började med att platta den så den skulle vara klar.
Sen så plattade jag mitt eget hår och satte i förlängningen.
Sen så fick jag för mig att jag skulle locka min förlängning men jag kunde inte för håret var för varmt så det vart jätte fult, så jag tog ur förlängningen.
Och skulle locka mitt eget hår, men det vart inte heller bra så jag skulle försöka få det rakt igen.
MEN DET GICK INTE  för det var oxå för varmt så det såg jätte fult ut :(
Usch hatar när det blir så.

Så jag fick åka iväg med jätte fult hår haha.
Har inte direkt någon lust att skriva i detalj vad som hände då jag har ont i magen :/
Men det har varit jätte kul och jätte god mat + dricka :)

Så jag ska nog gå och lägga mig snart :D


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Suzzies Foto



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback