Måndag

Nu är det måndag igen, men det är skönt att veta att det är lov nästa vecka :)
Men det tråkiga är att jag har inte en enda dag ledig den här veckan, har praktik varje dag.

Men det är skönt och jobba kväll :) men då får D vara hemma själv.
Han tycker typ det är skönt för då får han spela ifred med min morbror.
Haha vilka nördar.

Idag är det jätte fint väder här i Eskilstuna :D nu är äntligen VÅREN här :)
Fast vintern gick ju jätte fort :O hela året går fort.
Liksom det är redan April :O shiit

Skulle helst vilja gå ut och gå med Fia idag, det vart ju inget igår, vi hade ju tvättid.
Men jag kommer hem vid 22.00 så det är lite sent, så jag kommer nog gå och lägga mig direkt för 05.00 ska jag upp igen.
Så man får typ sova 5 timmar kanske.
Och vi är så tröga så vi går inte och lägger oss tidigare :/

Nu ska jag plocka undan frukosten :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Suzzies Foto



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback