Tisdag kväll!

Kom nyss hem från mina föräldrar, jag och Fia var kanske där i 3 timmar.
Först så busade vi lite med Diza ( Fia's rottweiler valp )
Drack lite kaffe tills min pappa och syster kom hem då tog vi ut hästarna ur hagen.
Vi var bara ute och gick idag då Fia har jätte ont i ryggen, fast det konstiga är att man kan ju få ont om man ligger/sitter för mycket så det var därför hon hade ont, så hon var itne direkt sugen på att sitta på en häst.
Men det ville min lillebror, så han hoppade upp och vi började gå, han red barbacka såklart :)

Jag tjatade hela tiden om att han skulle hålla i sig i manen, men sen så ramla han av hästen :O
Vilket jag ALDRIG har gjort och har itne planerat att göra det heller xD
Så han ramlar rakt ner i marken, han börja ju sjävklart gråta.



Så min syster tar upp han, och så tvinga vi faktikst upp han igen på hästen för att han inte skulle vara rädd i resten av hans liv.
Men han vart faktiskt glad igen och bad min syster släppa grimskaftet.


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Suzzies Foto



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback