Torsdag

Jag har verkligen inte hunnit blogga, fast jag har velat det!
Jag har haft jätte mycket att göra, tex. intro för sommarjobb, och praktik.
Mitt lov har verkligen varit fullbokat, inte en enda dag ledig, ska även vara på min praktik imorgon sen ska jag hem till D's föräldrar och äta middag :)

Och en liten nyhet är att vi har slaffat en kattunge på 5 månader som springer runt och leker och gosar.
Det är mysigt att somna med henne och lika dant när man vaknar.
Jätte gulligt hehe :D

Idag har jag träffat mamma och ätit lite pizza, men min syster och jag gick hem hit till mog och D.
Sen så ringde han och sa att han hade köpt massa saker till våran ballkong ( bilder kommer, men min mobil är som sagt inte på min sida :P )
Så det är jätte fint där :)
Trägolv, glasbord och 2 stolar :)

Ska snart gå och lägga min ska ju upp kl 05:30 imorgon.

Godnatt alla sötnosar!


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Suzzies Foto



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback