Alla hjärtans dag!

Jag ligger genom förkyld, har allt förutom ont i halsen så det är ju skönt.
Men det är inte kul och ligga sjuk på  men det är ju inget man styr över.
Idag så kom min D hem med en jätte fin bukett och en aladdin ask till mig, han har sina stunder ibland hehe.

Han har tyvär inte fått nåt av mig då jag inte har pengar,men förra året så fick inte jag nåt av han då han inte hade pengar.
Men förra året så fick han en tavla av mig där det är en puss bild, en bild på våra händer ( färlovnings bild ) sen så står det ' jag älskar dig ' med en stor text :D

Ska sätta mig och plugga lite då jag har prov i samhällskunskap imorgon

Puss Puss

Eran favorit




Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Suzzies Foto



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback