Lördag

Har inte kunnat blogga på ett tag för att jag har kännt mig typ sjuk :/
Men nu är det inte mig det är synd om utan D, nu är det han som ligger sjuk mahaha

Men iaf, hade möte idag med jobbet och ja vi har möten varje helg för att typ ändra/ta bort, höra hur veckan har varit och så + att jag har väldens bästa kollega :)
Jobbade i förra onsdagen, vart lite stressigt och väldigt trött i mina ben när jag hade slutat.
Ska även jobba nu på Tisdag :)

Man skulle kunna tro att de oskar ute :O för jag är så satans hungrig.
Så en bra bantningsbetod är att inte äta nåt på 1 dygn, för då bränner man fett tror jag.

Vet inte vad som händer ikväll, vad ska ni göra? :)

Ha det bäst

Puss Puss


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Suzzies Foto



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback