Måndag

Min morgon börjar inte bra alls :(
Först slog jag i tål + att jag satte mig på handen när den var vickt så det gjorde as ont.
Sen när jag skulle ta bussen så gick den bara till centrum så jag skulle inte hinna till skolan i tid, men jag såg att den var en buss bakom som gick hela rutten runt så jag hoppade av 2 hållplatser bort och hoppade på den bussen som var bakom.
Men då fick jag världens utskällning av busschaffören :/ om att jag itne fick byta buss och blabla hörde inte hälften av allt han sa för han var en utlänging med brytning.

Så det var jätte pinsamt och typ hela bussen kollade på mig.
Men jag kom i tid iaf (Y)

Men min dag har vart sämst iaf morgonen.
Men nu ska jag sätta in alla mina paper i min pärm :)

Ha det bra

Puss Puss



Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Suzzies Foto



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback