Onsdag

Sitter och är jätte arg och irriterad på Comviq och min tandläkare.
Vi börjar med Comviq.
Jag lyckades låsa min telefon idag så var tvungen att ringa till comviq och fråga om min puk-kod.
För det första var det jätte duma kontroll frågor.
Sen så kommer det kosta 10 kr varje gång man ska den där j'vla koden.

Sen skulle jag bli medlem på deras sida, men jag får itne koden man ska ha för att kunna logga in.
Skit saker alltså :@

Sen tanläkaren hade inte tid idag för mig så jag ska tillbaka imorgon igen :/
Något bra när man går i skolan.. INTE!
Men jag skrev på ett papper så jag slipper betala 800 kr varje gång jag ska dit, så dom kommer dra 93 kr från mitt konto varje månad.

Ha det bra

Puss Puss


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Suzzies Foto



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback