Patetiskt!

Jag har läst gossips.se ett tag nu och det står alltid om hur dum Kissie är mot andra, tror hon verkligen att hon är störst, bäst och vakrast.
Det är ju tväs emot, hon är ju smal som en pinne :O blir faktiskt lite äcklad för hon är sååå smal :/ det är inte bra.
Och hon är inte bäst eller vackrast.
När hon var blond och typ 18 år då tyckte jag hon var jätte söt vad har hänt?

Läste på:
http://fiaakerlindh.blogg.se ( min fina vän Fia' s blogg )
Att det är många som kopierar henne, hon är en dålig förebild, Kissie alltså.
Jag tycker det är patetiskt som hon håller på, mogna.

Hon håller hela tiden på att hitta fel hos alla andra förutom sig själv.

Sen så är det så att det är ingen nyhet att kissie läser andras blogg vem gör inte det liksom?
Att hon har läst:
http://isabelles.nu/  är ingen nyhet heller det är henne som kissie kopierar med bilder och så.
Så alla kompierar alla så är det i bloggvärlden.
Man snor bilder hit och inlägg dit.

Varför jag driver min blogg är för att här skriver JAG om vad JAG vill och dom som inte tycker om att höra vad jag tycker och tänker behöver inte läsa, är som sagt ingen som har tvingat er :)

Men nu är inte min blogg till för att släga skit på andra bloggare :)
Men inlägget skulle handla om att alla kopierar alla så är det.
Tex, om man tar nåt från kissie så ska man inte ränka med att det är hon som har skrivit det.

Har haft det här inlägget länge i utkast har inte publicerat det, vet inte varför.
Det ända jag har lagt till är min väns länk :)

Ha det bäst

Puss Puss







Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Suzzies Foto



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback