Sova?

Ja jag vill sova nu :/ jag VAR jätte trött, kände hur ögonen sakta men säkert stängdes mer och mer.
Men sen gick jag och tog sminket så nu sitter jag här klarvaken :( jag som ville sova, så jag äntligen får sova ut.
Men nej det fick jag inte :(

Så vad ska man göra nu liksom? :/
Finns inget och göra.

Sitter faktikst och funderar på om jag ska färga håret men jag vet inte vilken färg.
Jag vill ha det rött.



Typ så rött vill jag ha det, vet inte vem det är på bilden.
Men om hon inte är okej med det så får jag be om ursäkt.

Men jag vet inte om jag passar i den röda färgen.
Jätte ångest som jag ska färga de eller inte!
Får tänka på saken



Kommentarer
Postat av: laceeQueen

hej sötnos!

Gå in min blogg och anmäl dig genom att skriva jag är med om du vill vinna inbjudan till bloggsvar:)

Lycka till :)

2011-03-01 @ 10:08:58
URL: http://nattstad.se/laceequeen

Designen är gjord gratis utav Suzzies Foto



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback