Bloggkungen är tillbaka!

Jag hinner knappt blogga på helgerna, och när jag har tid så vet jag inte vad jag ska skriva.
Men tänkte skriva lite om min helg :)

Fredag - Festade jag, men det tog slut fort för dom skulle ut på krogen och vi hade ingen lust att lägga ut pengar på det eftersom vi flyttar snart.

Lördag - Pluggade arslet av mig, gick och la mig för sent.
Var även på ÖoB och nightmare outlet vi handlade saker för 1 300 :-

Söndag - försov mig, så Fia fick stå utanför i 10 min inte hon fick liv i mig.
Sen ut och rida, as mycket snö.
Sen iväg och klippa mig, vart super nöjd verkligen :D

Vad har ni gjort i helgen? :)

Imorgon ska jag färga håret och hämta ut biobiljetterna :)

Ha det bra

Puss Puss


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Suzzies Foto



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback