Det ni inte visste om mig!



Jag tröttnar fort.
Jag har 2 familjer, en hos mamma och en hos pappa.
Jag blir lätt beroende av folk/saker
Jag älskar att shoppa.
Jag kan inte leva utan min mobil.
Jag älskar färgen rosa.
Jag är ärlig till 98%.
Jag har haft 2 seriösa förhållanden i mitt liv.
Jag hatar alla småkryp.
Jag tror på spöken/demoner.
Jag älskar skräckfimer, men blir alltid rädd efter.
Jag älskar att vinna, men hatar att förlora.
Jag blir fort sur/irriterad, många utnjyttar det.
Jag älskar röda rosor.
Jag älskar att få saker.
Jag blir som ett litet barn på julafton.
Jag har klaustrofobi ( hatar trång utrymmen, får panik ).
Jag sänker alltid volymen när det kommer en läskig del i en fim.
Jag brukar göra ' en Jessica ' när jag ser en tråkig film ( hoppar frammåt tills det kommer nåt bra )
Jag ändar mitt humör ofta.
Jag är lat.
Jag älskar killar med god parfyme.
Jag ÄLSKAR magrutor.
Jag går nästan aldrig utan smink.
Jag älskar godis.
Jag tycker inte cola är gott men jag dricker det ändå.
Jag äger på sing star.
Jag tycker jag själv sjunger bra.
Jag är som en tv-tablå.
Jag kan lyssna på samma låt om och om igen, men tröttnar aldrig.

Där är lite saker ni itne visste om mig :)

Ha en bra natt.

Puss Puss


Kommentarer
Postat av: Oylmdc

I searched a long time for such an great article. Thank you very much.

2011-06-10 @ 08:07:25
URL: http://oylmdc.blog366.com

Designen är gjord gratis utav Suzzies Foto



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback