Det nya året

Det nya året började bra, förutom 2 grejor.
Sov jätte dåligt inatt så mommer förmodligen vara sur.

Allt börja med at min pojkvän vart full och då snarkar han, så han började snarka inatt ovh efter att ha legat där i sängen och lyssnat på han snarkningar i typ 2-3 timmar så gav jag upp jag väckte han ( eller hur det stavas )
Men det hände inget.
Men jag lyckades somna iaf efter kanske 3 timmar, men då väcker ham mig vid 8 imorse vet inte varför.
Då hade jag bara sovit i 5 timmar så jag vart jätte irriterad, men han somna om fort.
Och jag har jätte svårt och somna om, så då låg jag där igen och lyssna på hans j*vla snarkningar.
Usch vad sur jag var.

Haha men nu är jag glad iaf :)
Han ligger fortfarande kvar här och snarkar.

Och jag är lite förvirrad angående min hårförlängning, fick ett sms i onsdags eller i torsdags, kommer inte ihåg vilken dag.
Men iallafall det stog att min förlängning hade kommit fram och att jag skulle få ett sms när jag kunde hämta den.
Men jag har itne fått nåt mer sms.
Den ligget alltså kvar på posten eller vadå?
Men aja det löser sig nog

Ha en bra dag

Puss Puss
 


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Suzzies Foto



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback