Godmorgon

Godmorgon alla :)
Vaknade med magont och illamående, har vart hungrig för länge, då blir det så.
Men det är inte kul för det kan sitta i flera timmar.
Förösker tvinga i mig en macka men det går sådär, katten sitter och kollar på min som ett freågetecken.

Ska nog träffa Fia idag efter skolan :)
Vi får se hur det blir.

En sån här dag som det är idag, blåser, halt, kallt + att isen håller på och smälta.
Då vill man bara ligga kvar i sängen och vaknar i Juni istället.
Hatar snö, jag har faktikst inte halkat i år :O konstigt nogm brukar ju göra det.
Men gjorde det nästa igår när vi skulle gå till Ica, och jag skriker världens skrik haha, ops.

Sen så höll D i min på en hal fläck så skulle han gå framför mig, jo då drar han med mig :/
Alltså vem gör det?
Typiskt karlar att vara tröga hehe xD
Sen finns det ju en del som faktiskt är smarta (Y) good for you.

Ha det bra

Puss Puss





Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Suzzies Foto



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback