Happy

Jag är faktikst jätte glad att vi kanske får lägenheten.
Men vi ska iallafall till Ikea med min pojkväns familj och kanske min mamma i slutet av månaden och köpa lite saker.
Jag kommer väl plocka ner allt haha, så är det att gå med min på Ikea :)

Vi kommer flytta då i Mars kommer bli as kul, då får jag ha det som jag vill.
Jag får ha mina möbler och allt.
Kommer bli riktigt skönt faktiskt.

Kanske man träffar på nån bloggläsare :D
Men jag är så blind så jag tror inte det, ni kanske kommer se mig men jag kommer inte fatta nåt hehe.
Inte för att jag är trög eller nåt men jag är i min egen värld när jag shoppar.

Satt igår på Ikea's hemsida och kolla på allt vi behöver, hamna på 2000:- innan jag gav upp.
Jag tänkte att jag inte ville veta vad allt kommer kosta, det blir ju min pojkvän som kommer betala eftersom han får pengar typ 1 vecka före mig.

Jag har ju aldrig nämnt min pojkväns namn i bloggen, så jag kommer kalla honom 'D' som alla andra bloggläsare gör med dina pojkvänner.
Men om man tar tex Kissie jag fattar inte varför hon fortfarande kallar honom 'C' för alla vet ju redan vad han heter.
Han heter Christian för er som inte visste, hon har ju själv sagt hans namn när man såg dom live på hennes blogg.

Sen finns det en till bloggare som heter Mikaela, hon som har fått barn, hon har börjat skriva K för hennes pojkvän heter Kevin, och hon har sagt det i videoinlägg och allt.
Jag har aldrig sagt eller skrivit vad min pojkvän heter.
Kommer inte göra det heller :)

Ha det bäst

Puss Puss





Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Suzzies Foto



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback