Helgen

Nu är jag hemma hos min pojkvän igen, känns som om jag flyttar in hos hans föräldrar sakta men säkert :P
Tog hit ren tvätt som är i hans garderob, sen tog jag hit min smuttstvätt men den ska ju hem till mina föräldrar eftersom jag och D ska dit lite senare.
Min mamma hämtar oss efter att hon har slutat jobbet så hon kanske är här runt 22.30.

Ska nog rida med min syster imorgon, och på söndag så kommer Fia ut och då ska vi longera.
Videon jag tänkte lägga in vill inte komma :/

Mamma och min syster jag ju Islandshästar för ar som har missat det.
En svart och en ljusbrun :)







Och idag har jag haft min navel piercing i 1 år :)

Ha det bra

Puss Puss


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Suzzies Foto



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback