Hemma

Kom nyss hem efter en jätte rolig dag med min syster och mamma.
Vi var på ungdomens hus, min mamma jobbar där.

Vi käkade på McDonald's sen shoppade vi lite.
Jag köpte nya örhängen, och en plånbok till mamma, en sån som jag har :)
Min syster köpte ett 5 ämnesbok och örhängen.

Sen köpte jag även mat till mamma.
Vi spelade lite pingis, då kom det in 2 killar som tyckte vi sög på det haha så dom fick spela istället.
Sen så fråga dom vad vi hette, och en av dom trodde jag var 95a :O
Och han trodde inte jag och min syster var syskon, vi är inte så lika hehe.

Sen fråga han min mamma om jag var singel haha stackarn haha.

Ha det bra

Puss Puss


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Suzzies Foto



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback