Kväll

Har vart med Fia hela dagen :) sitter faktiskt i hennes kök just nu och kollar på när hon diskar.
Hehe ska äta här för andra gången idag, käka här igår också.

Har vart jätte arg, irriterad och sur idag.
Först får jag sitta i skolan från kl 08.00 till 12.30, det slutade med att jag satt och kollade på nån sak som blinkade .
Trodde seriöst att jag skulle bli galen.
Allt har bara gått fel idag :/ inte min turdag om man säger så.

Men nu är jag ledig från onsdag-söndag, Skönt (Y)

På söndag kommer jag och Fia igång med ridningen :)
Vi ska rida på måndagar, tisdagar och så nån helgdag.
Så nu kommer man bli stark

Ha det bra

Puss Puss



Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Suzzies Foto



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback