Måndag

Idag var det en kort dag i skolan.
Började 08.30 och slutade 11.30
Så jag gick till mamma och så gick vi från stan och hem, det är typ 4 km :)
När jag kom fram var jag jätte törstig och hungrig hade ju inte ätit på hela dagen, mina ben var helt slut för jag testade också att stå på en vibration platta som typ bränner fett.

Sen så kom Fia och hämtade mig och vi åkte hem till mina föräldrar :)
När jag skulle upp på hästen så kom jag inte upp :O mina ben var helt döda så jag orkade inte haha.
Så min mamma fick hjälpa mig :P

Men sen gick det bra :)
Vi red i mörker inte så jätte kul när det kom en bil med helljus på :/ då såg man inte ett skit :/ idiot.
Och han stängde inte av heler :O
Men det gick bra


Ha det bra

Puss Puss


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Suzzies Foto



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback