Onsdag

Har varit en jätte jobbig dag idag, har vart jätte trött.
Tiden har gått sååå sakta :/
Har vart sjukt tråkigt, för ingen av mina tjejer har vart i skolan.
Men imorgon är jag ledig :D

Jag hade ju lymfkörtel infektion för inte så länge sen, ni som inte vet vad det är.
Det är ett virus som man kan få när man är eller har vart förkyld, man har ju körtlar i hela kroppen, men lymfkörtlarna har man i armhålorna, magen, i knävecken.
Jag har fått det i båda armhålorna, och det gör sjukt ont.
Det går inte att behandla, man får äta Ipren, eller alvedon.
Så det är bara och knarka alvedon igen ( ett uttryck, jag sniffar det inte haha )
Får se om jag ringer läkaren imorgon eller inte, är ju andra gången jag har det.

Kommer upp lite bilder sernare.

Ha det bra

Puss Puss




Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Suzzies Foto



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback