Plugga!

Nu har jag pluggat i 2 timmar och jag känner hur ögonen stänger sig mer och mer för det är så tråkigt och plugga psykologi, men jag måste har prov imorgon.
Och jag är inte direkt den som pluggar 2 veckor innan provet för då glömmer jag bort allt jag har läst.
Någon som har en bra plan på hur man kan plugga och inte glömma bort.

Det slutar alltid med att jag sitter dagen innan jätte irriterad på min själv och frågar: varför pluggar jag inte lite tidigare än dagen innan.
Man blir ju hur stressad som helst, iaf när det gäller en kurs som är svår.




Men iaf ska testa min nya plattång som jag köpte idag, duschade förut så måste vänta tills håret torkar.
Att tänka på det gör en faktiskt på lite bättre humör.

Har fortfarande inte fått upp inlägget om dagens köp, det kommer efter maten.
Promise (Y)

Ha det bra

Puss Puss




Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Suzzies Foto



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback