Söndag

Vaknade sent idag så har inte hunnit blogga, idag är det segt.
Men det var värt det, hade as kul igår.
Fast jag vart irriterad 3 gånger.
1, på min morbror, personligt varför jag vart de.
2, min pojkvän stog i toakön så skulle jag prata med han, då sa nån snubbe att jag inte fick stå där
 Jag: men det är min pojkvän får jag inte prata med han eller.
Han: nej
Jag: de får jag väl, vi är färlovade vill du ha bevis eller.
* min pojkvän trycker upp ringen i facet på han * haha
3, några brudar tog min plats.


Imorgon har jag studiedag, så ska ringa Fia och fråga om hon vill häna med på Tuna Park och köpa present till min pojkvän, han ska få en till :) jag är så snäll :P

Har även kollat på lägenheter och gjort lite intresseanmälan :)
Så vi får se hur det går :)
En lägenhet hade inte ens en ingång till köket :s
Dom måste ha gjort planlösningen fel.

Vill tacka min syssling som har ändrat min blogg, jag är inte den där med tålamod.
Och så vet jag inte hur man gör heller.
Ni som tycker att man inte ska blogga fall man inte kan göra sin egna design behöver inte läsa, ingen som tvingar er :D

Ha det jätte bra :)

Puss Puss





Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Suzzies Foto



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback