Träning

Jag har sen länge velat gå ner lite i vikt och styrketräna.
Nu när jag rider 3 gånger i veckan så ska jag försöka styreträna dom andra dagarna förutom fredagar och lördagar.

Idag har jag gått 4 km och gjort 100 situps.
Lite senare när jag flyttar så ska jag sluta röka det är den som är boven i allt, man får så sjukt dålig kondition.
Ska även sluta drickar så satans mycket cola och småäta.
Men jag ska iaf börja springa då, men ska gå först.
Jag vet en jätte bra runda som inte är för lång eller för kort :)
Ska försöka tvinga med Fia också :)



Jag ska väga mig innan jag börja träna så man vet om man går ner nåt.
Sen ska jag mäta runt mage, höft, lår etc :)

Ha det bra så länge :)

Puss Puss


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Suzzies Foto



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback