Trött

Jag är jätte trött, har inte sovit speciellt bra den här veckan.
Somnat vid 1 på natten och gått upp vid 6 på morgonen.
Inte konstigt att man inte mår bra när man sover så lite.
Får blir skärpning på det.

Vad ska alla göra i helgen? :)
Jag har redan planerat som vanilgt :P hehe
Fattar inte att inte nån planerar långt :O
Det är faktikst bra (Y)

Fredag: Festa :)
Va ett tag sen jag gjorde det :)
Sist var i början när min pojkvän fyllde 20 :)

Lördag: till ÖoB, ska köpa lite saker till lägenheten.

Söndag: först rida med min syster och Fia, sedan iväg och klippa mig :)

Hann tyvär inte ta bilder till dagens klädsel, jag hann byta till min rosa mjuckisdress innan.






Ha det bra

Puss Puss




Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan! mitt namn var kristin, en bloggerska ifrån örebro som bloggar om min sjukdom ibs syndrome, hur jag tar mig igenom vardagen här i livet, berättar om musik/modetips, om hur det är att vara tillsammans med kända hiphoparn elov från elov o beny o mktmkt mera!



Verkar min blogg intressant?



Kika då in hos mig!



Gillar du ej reklam får jag ursäkta!

2011-01-26 @ 23:26:19
URL: http://kriistiinjonsson.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Suzzies Foto



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback