Bakis?

Usch jag känner mig jätte bakis :/ fast jag drack ju knappt nåt igår.
Illa mående, ont i huvudet + bakis mage, så idag blev det pizza till mat åt bara halva så den andra halvan tar jag inatt eller till frukost hehe ;)

Min syster har vart här idag samt D's systers pojkvän.
Fast hon var bara här i 2 timmar hon skulle ta bussen till sin pjkvän så skjussade ner henne på cykeln förut :)
Såg också D's kusin i parken :)
Vi har ju Eskilstuna's patk utanför oss, ganska nice :)

Det var också kul igår och se as packade studenter som är påväg hem, hehe alltid kul + att man såg några utspring också från balllkongen..

Imorgon så ska jag kanske min syster träffa våran farmor, vi ska äta lunch tillsammans :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Suzzies Foto



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback