Måndag

Vart ändrade planer idag, skulle ju träffa min farmor idag men min syster ville med så vi ska träffa henne imorgon och äta lunch :)

Så idag vart det en hel dag med mamma, hängde med henne när hon förlängde håret och klippte sig.
Sen så hämtade jag mitt schema tills i sommar då jag jobbar, ska ju också göra deligering så måste läsa på en jätte stor bunt med papper.
För er som inte vet vad det är så är det ett test man måste göra hos en sköterska.
Det är ett test där man visar att man kan ge medicin och andra saker som hör till vården.

Sen så åkte jag och mamma hem till mig och D för att fika, men en av mammas kompisar hörde av sig och ville träffas och samtidigt så hörde Emma av sig och ville träffas.
Så jag och Emma hängde med mamma och fikade med hennes kompis och dotter.
Vi gick även en stund på stan sen så gick jag och Emma hem hit :)

Jag och D lånda hans föräldras bil och åkte ut till mina föräldrar en stund :)
Fick reda på att vi ska ha min lillebror här över helgen :)

Ska gå och möta min lillasyster som kommer hem från görna lund inatt!


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Suzzies Foto



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback