Min helg: Fredag

Jag kommer göra 3 st olika inlägg om fredagen, lördagen och söndagen.

Jag och Emma gick ju ut på lördag till Nybron, vi kom dit vid 20.00 och vi var dom ända som var där.
Men alla kom in samtidigt och helt plötsligt var det fullt med folk, tråffade såg jätte många som jag kände.
Emma och jag gick ner till schlager rummet, sjöng och dansade gjorde vi :)

Fast jag gav upp när massa äckliga satt och kollade på oss.. liksom får man itne vara ute?
Alla ska stirra som fan, skit irriterande.
Sen på natten så gick vi hem, vi somnade direkt.
Men det mindre roliga var att vi båda vaknade genom förkylda dagen efter, haha lite konstigt att vi båda vart det samtidigt :P




















Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Suzzies Foto



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback