Min helg: lördag/söndag

Jag sov inget mellan lördag och söndag.
Jag sov mellan 08.00 - 11.00 sen så gick jag upp..

Jag, Karin, Lollo och min morbror skulle vara vakna men alla gick och la sig en efter eb, så till slut så var det bara jag kvar och då var klockan 8 på morgonen.

Så gick upp och la min vid D en liten stund innan vi skulle åka.
Men det sjuka var att jag var inte trött på hela dagen, jag var ovanligt pigg när jag vaknade.
Mådde bara dåligt pga min förkylning.

Men sen så ringde D's syster och pojkvän, dom vill äta glass så dom kom åkte i 40 min för att hämta oss..
Lite gulligt.

Men det vart ingen glass det var donken, senare på kvällen så åt vi mat hemma hos dom, lax, försk potatis och gtönsaker, kände ingen smak för jag är så förkyld, men jag frågade D om det var gott :)

Sen så gick vi på bio, det var pirates of the caribbean, den vart bra men lite seg ibland.
Sen så kom vi hem runt midnatt, jag va helt slut efter allt haha, jag tvingade mig igenom allt.
Igentligen så orkade jag inte, men jag ville se den.
Men det gick bra, man tänkte inte på hur sjuk man var när man satt där :)

Lite bilder från natten till söndagen:



























Världens jobbigaste backe :P








Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Suzzies Foto



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback