Onsdag

Nu är jag så jävla trött på min förkylning, nu så har jag fått världens slem hosta också.
Vem vill ligga såhär när sommarlovet börjar om 2 dagar?
Den som vill de får jätte gärna ta över den så jag slipper :)

Vaknade nyss av att jag är jätte hungrig, har fortfarande inte ätit nåt :/ ska göra det.
Sen så har jag också gått och hämtat posten från dörrmattan 3 gånger, asså varför komma och slänga ner skit 3 gånger när man kan göra de 1 gång, usch känner mig jätte irriterad, men det är för att jag är hungrig.

Ska nog ta mig ner till ICA snart och köpa massa gott som jag kan äta, menar inte godis och sånt.
Får se vad det blir :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Suzzies Foto



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback