Studentdagen!

GRATTIS TILL ALLA STUDENTER!!! :D

Igår tyckte jag och D att vi skulle upp klockan 7 för att hinna allt, men vi vaknade i panik klockan 9 ist.
Så jag stressa upp, fixade mig medans D och D's systeräs pojkvän gick till systemet.

Sen så var det bara och gå i den här värmen, va typ 30 grader vartm och det va as långt till skolan.
Sen när vi kom fram och stog där 30 min innan hon sprang ut.
Och jag vart så irriterad 10 minuter innan utspringet börjar folk tuta, skrika och ha sig.
Och tränga sig, fan ska man ha bra platser får man vara där i tid inte komma i sista minuten och tränga sig längst fram.
Vuxna människor är sämre än ungdommmar ibland alltså :O
Och dom ska vara en bra förebild, in my ass att den del är det.

Sen så var det bara och gå hem och hämta bilen, sen ut till D's föräldrar.
En sjuk sak är att dom inte tar bort bussarna medans studenterna åker flak, varför ska bussen in i smeten och hålla på?
Va också en polis som skulle fram, haha inte så lyckat.

Förstå hur nervös man är som förare till ett flak och så har man en hel packad klass stående där bak sen så ska man väja för en polis, kan inte vara kul!

Och vi kom nyss hem, borta bra men hemma bäst.

Hörde också en bra grej om livet idag " livet är som ett avloppsrör, långt och fullt med skit"
Tyckte den var as bra :)




Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Suzzies Foto



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback